CM 2018

Marile branduri de echipament sportiv reinventeaza trecutul pentru Rusia 2018

Sursă foto: nssmag.com

Dincolo de competitia fotbalistica din Rusia, turneul final al Cupei Mondiale din acest an propune si un duel intre principalele marci de echipament sportiv din lume.

Adidas, Nike sau Puma au cautat sa vina in fata cu tricoul personalizate si ridicate la nivelul intrecerii supreme a fotbalului mondial.

Astfel, in Rusia fanii mai tineri vor avea ocazia sa vada in actiune modele de tricouri care au facut istorie in deceniile trecute, iar suporterii mai varstnici vor avea ocazia sa-si reaminteasca de momentele glorioase ale Cupei Mondiale.

Designerii au ales pentru Rusia 2018 sa reinterpreteze trecutul oferind echipelor replici ale unor echipemante intrate deja in istoria fotbalului, dar care au fost adaptate pentru timpul prezent.

Spre exemplu cei de la Adidas au creat modele revizuite pentru Germania si Columbia dupa tricourile folosite de cele doua nationale la Cupa Mondiala din Italia 1990. In cazul Belgiei a fost readus in prim plan echipamentul folosit la EURO 1984, in timp ce Spania va avea o replica a echipamentului din SUA 94.

In ceea ce priveste nationala Rusiei, tara gazda a turneului final, modelul folosit pentru replica a fost cel de la Jocurile Olimpice de la Seul 1988.

Si nu doar cei de la Adidas au ales sa faca apel la trecutul glorios pentru a pune in lumina prezentul. Americanii de la Nike au studiat in detaliu tricoul Braziliei campioana mondiala in 1970 aflat la muzeul fotbalului din Sao Paolo doar pentru a oferi cea mai apropiata nuanta de galben. De asemenea, pentru nationala Nigeriei a fost luat ca model verdele neon folosit de “Super Vulturi” in SUA 94.

Nici cei de la Puma n-au pierdut vremea si au scos o editie speciala pentru nationala Elvetiei, scotand in evidenta simbolul alpin al Tarii Cantoanelor.



Marile branduri de echipament sportiv reinventeaza trecutul pentru Rusia 2018