După 27 de ani de colaborare neîncetată jucătorul american de golf Tiger Woods și gigantul Nike nu mai formează o echipă.
În cele aproape trei decenii care au trecut de la începutul colaborării Tiger Woods a ridicat deasupra capului nu mai puțin de 82 de trofee echipat de brandul american, 15 dintre acestea în turnee majore.
De cele mai multe ori, Tiger Woods a apărut în roșu când a venit vorba de ridicat trofee, devenind o tradiție pentru rundele finale programate duminica.
O culoare aleasă mai mult de mama jucătorului, Kultida, care credea că această culoare îi aduce noroc lui Tiger.
Nike a pus ochii pe Tiger încă de când acesta a devenit profesionist, în august 1996, intuind imensul potențial care se ascundea în spatele acestuia.
Acum în vârstă de 48 de ani și ajuns într-un punct al carierei cu apariții sporadice din cauza problemelor fizice care l-au chinuit în ultimii ani, Tiger Woods nu a anunțat care este brand-ul alături de care va continua.
Woods este așteptat să-și facă apariția pe teren la turneul Genesis pe care îl organizează pe terenul Riviera Country Club în apropiere de Los Angeles, turneu programat în perioada 15-18 februarie.
”Oamenii vor întreba daca e vorba de un nou capitol. Da, cu siguranță va fi un nou capitol. Ne vedem în LA”, a transmis Woods pe rețeaua X.
De-a lungul colaborării de 27 de ani Tiger Woods și Nike au reînnoit de trei ori înțelegerea.
În 2013, spre exemplu, Woods semna o prelungire a contractului pe următorii zece ani asigurându-și astfel un venit de aproximativ 200 de milioane de dolari, potrivit presei americane.