Extrasport

Afacerea vaccinurilor: De ce este anchetat doar cumpărătorul, nu și agenții de vânzări?

Presa din România a descoperit după ani de zile faptul că în timpul pandemiei s-au cumpărat în exces doze de ser ARNm sintetic. Deși datele au fost și atunci disponibile, presa mainstream nu a spus nimic. Presa mainstream nu doar că și-a pierdut credibilitatea în fața cititorilor, pentru că nu a luat apărarea pubicului, ci a a luat parte  activă - alături de unii  politicieni, doctori și alții -  devenind la propriu agenți de vânzări pentru serurile cu ARNm sintetic. De ce? Targetul de vânzări venit de la cumpărătorii acum anchetați de DNA era uriaș: sute de milioane de doze trebuiau plasate. În oameni.

Acum înțelegem (pentru cei care nu au înțeles anii trecuți când scriam) de ce presa mainstream, alături de o parte din politicieni și doctori, a promovat atât de agresiv serurile ARNm? Targetul de vânzări era uriaș, era o presiune uriașă de a vinde sute de milioane de „doze”. Presiunea venea de la la cei pe care îi voi numi mai departe „cumpărători”, fie ei instituții de stat (Ministerul Sănătății) sau persoane private, cum ar fi Cîțu, Voiculescu și alții care nu ies încă pe firmament.

Cum se puteau vinde atâtea doze? Printr-o „campanie de comunicare”, așa cum a fost chiar recunoscută în premieră de autorități, în timpul pandemiei. Astfel, politicieni, presă, doctori, influencări și alții - pe care îi voi numi mai departe „agenți de vânzări - au început să promoveze agresiv dozele ARNm sintetic, pintr-o campanie uriașă, unică în istoria omenirii și a presei, de plasare de produs, desfășurată pe tv, digital și alte canale de comunicare.

Promovarea a început prin inducerea fricii: izolete, spitale fără geamuri, decedați în saci negri, măsuri contra libertăților personale.

Apoi a continuat folosind miunciuni: s-a spus că serul aduce imunitate. Nu a adus, cei care s-au injectat au mai făcut boala de 15 ori, mai abitir decât cei neinjectați.  S-a spus că serul oprește transmiterea covid. Nu a oprit, cei care au făcut serurile au transmis mai departe „către cei dragi”. S-a spus că vaccinul este „sigur și eficient”. Nu a fost, nu a fost testat cum trebuie, a crescut numărul de decese peste tot și se refuză anchetarea acestora, de asemenea  în contractele ținute secret de către guverne se menționează negru pe alb faptul că serul era experimental și că nu se cunoșteau reacțiile adverse. 

Iată cum presa (prin agentul de vânzări aici Antena 3) ascudea în urmă cu doi ani faptul că serul este experimental. Un fost Avocat al Poporului nu este lăsat să vorbească. Iată cum agentul de vânzări se opune unui adevăr și dorește să îl blocheze pentru că vânzările ar fi fost afectate, iar cumpărătorul l-ar fi tras de urechi. Și este doar un singur exemplu. 

Aici e alt agent de vânzări (Libertatea), care acum plânge. Nu, oamenii nu mai sunt interesați de Ciolacu și de nimic de la tine în 2023, pentru că în 2020-2021-2022 ca agent de vânzări ai avut misiunea anticititori de a le vinde seruri experimentale. Acum vinde-l pe Ciolacu la altă masă. Și dacă vrei să preia presa mainstream, atunci plătește, așa cum presa mainstream a fost plătită în pandemie cu 40 de milioane de euro - bani veniți de cumpărătorii ARNm ca să cânte poezia la unison. Ringier (din care face parte și ziarul Libertatea) a primit 3,8 milioane de lei în pandemie, conform Activenews, pentru a promova „măsurile de sănătate”. Nu e ridicol că articolul meu de interes local despre A0 din Corbeanca a fost preluat mai mult decât articolul de interes național al G4media promovat de Libertatea? Acum 3 ani ar fi fost ridicol, acum nu mai e.

Lista tuturor sau multor agenți de vânzări se află aici. Este o listă izvorâtă din percepția oamenilor, percepție de care ani buni cei din listă nu vor scăpa, pentru că acum aproape fiecare om  are pe cineva schilodit de ARNm. Iar agenții de vânzări au pus umărul la acest lucru, având targetul de la cumpărători. Dar prețul de a schilodi lume are și el un preț.

Presa - și vorbesc de presă pentru că mai mult decât politicieni, influencări și alți agenți de vânzări trebuie să o facă -  nu a întrebat nici un moment nici despre achiziția excesivă de ARNm, nu a întrebat nici un moment despre siguranță, nu a publicat nici un moment contractele cu producătorii. Nu a afișat nici un moment testele făcute pe genunchi, ridicole. Nu a publicat nici un moment și alte opinii medicale, politice, jurnalistice. Nu a făcut nimic decât să recite poezia venită din partea cumpărătorilor de seruri, devenind agenți de vânzări ca la carte. Presa și-a uitat complet rolul de apărare a publicului. Alături de o parte a politicienilor, doctorilor, influencărilor și alții. Și acum se dorește ca cititorii să se prefacă, să treacă mai departe ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic?

Cumpărătorii acum anchetați de DNA au injectat 8 milioane de români păcăliți de agenții de vânzări. Toată lumea a primit la momentul injectării hârtii de semnat pe propria răspundere, documente puse sub nas despre care nici cumpărătorii și nici agenții de vânzări nu au menționat nimic.

Din fericire, România a rămas doar cu 40% din populație injectată cu ARNm sintetic, față de alte țări la care acul a ajuns în brațul a 80-90% din populație, inclusiv copii. Iar mulți dintre cei 40% din România s-au vaccinat în fals, ceea ce a fost excelent.  Mai țineți minte dosarele penale contra „vaccinărilor la chiuvetă”, când cumpărătorii și-au dat seama că nu toți proștii se injectează la modul real și le scade volumul de vânzări? Agenții de vânzări au informat prompt despre dosarele penale. Au spus vreun moment că oamenilor le-a fost frică sau că se îndoiau de efectele secundare? Nici un moment. De ce au avut dosare penale oameni care încercau să se ferească de produsele achiziționale fraudulos, produse impuse prin diverse constrângeri venite din partea cumpărătorilor și comunicate promp de agenții de vânzări prin informații false?

Dacă persoanele care au cumpărat vaccinurile sunt acum anchetate de DNA, de ce DNA nu anchetează și agenții de vânzări care în timpul pandemiei au susținut demersul de plasare de produs pentru Pfizer, Moderna și alții? Și nu doar că l-au susținut, ci au și mințit pentru a crește targetul de vânzări al celor care au achiziționat fraudulos?

Iar de atunci zeci de mii de oameni din România, sau câți or fi, fie au murit brusc, fie se caută pe la doctori de le sar capacele. 

Vadim Cușnarencu



Afacerea vaccinurilor: De ce este anchetat doar cumpărătorul, nu și agenții de vânzări?