La Liga

140 de milioane de euro pe an pentru acest tricou

Clubul spaniol Real Madrid este aproape sa incheie un acord pe timp de 10 ani, in cadrul caruia va primi cate 140 de milioane de euro pe sezon. Doar pentru a afisa o sigla pe tricou. 


Foto: Marca.com

Compania care este dispusa sa arunce atatia bani este Adidas, in cadrul unui contract de publicitate in care sa isi puna sigla pe echipamentul lui Real, devenind sponsor tehnic.

Cifra este ametitoare, insa este aproape sa devina realitate, daca toate clauzele se vor semna. Presa spaniola de vineri avanseaza o valoare anuala de 140 de milioane de euro a acestui contract, pe o durata de 10 ani. 

Adidas a pierdut parteneriatul de sponsor tehnic cu Federatia Romana de Fotbal, insa arunca pe plan international sume ametitoare pentru prezenta pe tricourile echipelor de fotbal.

Germanii au luat locul celor de la Nike pe echipamentul lui Manchester United, vara trecuta, o manevra pentru care platesc 98 de milioane de euro pe sezon. La acest moment, United are cel mai valoros tricou, insa lucrurile se pot schimba, daca Real semneaza noul acord.

[news-108097]

Tot vara trecuta, Bayern Munchen a semnat cu Adidas un contract similar, dar pe 15 ani. In primele sezoane, Adidas va achita 60 de milioane de euro anual, pentru ca la final sa se ajunga la 90 de milioane. Valoarea totala este estimata la aproximativ 900 de milioane de euro, insa mai putin decat la United, desi angajamentul este mai lung. 

In Romania, Adidas a fost criticat in 2014 pentru echipamentul urat pe care l-a facut la echipa nationala. In 2015, in locul germanilor a venit Joma, care a adus un echipament mai simplu, insa cu preturi mai mari dedicate suporterilor, fata de cele practicate inainte Adidaa si asa considerate mari.

[news-114333]



140 de milioane de euro pe an pentru acest tricou