La Liga

Barcelona schimba numele stadionului pentru o suma colosala

Sursă foto: https://twitter.com/SkySports_Keith

Clubul catalan a incheiat un nou contract de sponsorizare pentru urmatorii trei ani care implica si schimbarea denumirii oficiale a stadionului Nou Camp.

Barcelona s-a inteles cu Spotify, cunoscuta companie de streaming audio, pentru un contract in valoare de 280 de milioane de euro.

Pe langa brandul afisat pe tricoul echipelor Barcelonei, la masculin si feminin, stadionul Nou Camp va fi denumit in urmatorii trei ani “Spotify Nou Camp”.

In prezent Barcelona are in derulare un contract de sponsorizare cu japonezii de la Rakuten, intelegere care va expira la finalul actualului sezon.

Pana in anul 2006 Barcelona n-a avut niciun sponsor pe tricou, dupa care a incheiat o intelegere cu UNICEF.

Ulterior, catalanii au avut un contract de sponsorizare cu cei de la Qatar Airways.

Nou Camp are o capacitate de 99.354 de locuri.



Barcelona schimba numele stadionului pentru o suma colosala