Premier League

Gigantii Nike si Adidas se bat sa dea €100 milioane pe tricoul lui Manchester United

Un razboi in cadrul unei licitatii are loc in aceste zile intre gigantii Nike si Adisas pentru contractul ce va atribui pe urmatorii ani spatiul publicitar de pe tricoul lui Manchester United, scrie miercuri presa engleza.

La o zi dupa ce Arsenal si-a vandut spatiul de pe tricou celor de la Puma pentru €50 de milioane pe an, Manchester United a inceput negocierile cu Nike, Adidas, Warrior si Puma.

La acest moment, Nike detine spatiul pana in 2015, pentru suma de 35 de milioane de euro, iar compania americana este favorita la prelungire.

In 1991, jucatorii lui United (aici Clayton Blackmore si Steve Bruce) erau imbracati in Adidas. Compania germana a platit pentru acest lucru intre anii 1980 si 1992.

Insa, a trecut perioada de exclusivitate in care United putea discuta doar cu un singur sponsor pentru tricou. Aceasta a expirat in iulie, iar United este acum libera sa aiba discutii si cu companii rivale.

Adidas au batut primii la usa de pe Old Trafford si deja au discutat de luni. De asemenea, pe fir au intrat si cei de la noua companie americana Warrior, care plateste 35 de milioane de euro pe an pentru tricoul lui Liverpool. Warrior au fost marti, iar miecuri intra si Puma.

Din ceea ce se stie in Anglia, United sii Nike have au discutii pe tema contractului, iar acest lucru a dus la deschiderea discutiilor si cu alte firme de echipament sportiv.

Castigatorul va fi United, care se asteapta sa obtina o suma ce se va invarti in jurul a 100 de milioane de euro.

Noul contract este asteptat sa se semneze pe cinci ani si sa aiba o valoare de peste 500 de milioane de euro. Cifra va spulbera suma oferita de Adidas pentru echipamentul lui Chelsea (30 de milioane de euro pe an) sau pe cea oferita de Nike pentru echipamentul lui Tottenham (20 de milioane de euro pe an).



Gigantii Nike si Adidas se bat sa dea €100 milioane pe tricoul lui Manchester United