EURO2016

Ce au facut la EURO 2016 cei 27 de pariori trimisi de Fortuna

Marti, 6 iunie 2016, de dimineata, cei 27 de castigatori ai campaniei promotionale “Vino alaturi de Fortuna in Franta sa sustinem Echipa Nationala”, insotiti de cate un partener, s-au urcat in autocarul Fortuna si au plecat spre Franta.

Pe parcursul unui itinerariu de sase zile, ei au avut ocazia sa viziteze orase precum Budapesta, Praga sau Paris. Fara doar si poate, cel mai emotionant moment al excursiei a fost meciul de deschidere al Camionatului European de Fotbal 2016, dintre Franta si Romania, pe care castigatorii l-au trait la intensitate maxima. Miercuri, autocarul Fortuna a ajuns, din nou, in Romania, dupa sase zile excelente, ce au decurs conform programului.

Iata aici, in cateva cuvinte, cum au decurs cele mai importante momente:

Ziua 1: La ora 05:00, clientii Fortuna au plecat din Bucuresti spre Budapesta. Drumul de 13 ore a fost un bun prilej de acomodare cu grupul pentru fiecare  pasager si de a interactiona cu colegii de calatorie. S-au imprietenit in numai cateva ore si au inceput sa vorbeasca despre sansele Romaniei la Euro. Imediat ce au ajuns in Ungaria si s-au cazat, castigatorii campaniei promotionale “Vino alaturi de Fortuna in Franta sa sustinem Echipa Nationala”, au dorit sa viziteze orasul, pe care l-au catalogat ca fiind unul fascinant.

Ziua 2:  Echipa pariorilor Fortuna a plecat spre Praga, iar timpul petrecut in autocar a fost un bun prilej pentru unii dintre calatori de a paria online. Altii, obositi dupa o noapte petrecuta in capitala Ungariei, au preferat sa doarma. La fel ca si la Budapesta, clientii Fortuna au dorit sa viziteze orasul sau sa cumpere cadouri si mici suveniruri pentru cei dragi: ”Trebuie sa ii cumpar sotiei un parfum, urmeaza ziua ei si vreau sa ii fac o surpriza. Baiatului ii cumpar o minge de la stadion, din Paris”, ne-a marturisit Cristian Ionescu, unul dintre castigatori, entuziasmat.

Ziua 3: Joi seara, dupa mai bine de 24 de ore petrecute in Praga, autocarul Fortuna a plecat spre Paris, un drum lung, in care au fost strabatuti peste 1000 de kilometri. Dimineata. la ora 10:00, parioriiii Fortuna au ajuns cu bine in Franta:”In sfarsit, ziua cea mare. Ziua meciului. Observ ca Parisul este un oras extrem de aglomerat. Insa, in aer se simte incarcatura emotionala. E o zi importanta pentru francezi, dar si pentru romani”, ne-a spus Adrian Iordache, unul dintre castigatorii campaniei noastre promotionale. Seara, dupa un scurt program de voie, in jurul orelor 18:00, grupul de 56 de persoane a plecat de la hotel, spre stadion. Imbracati in tricouri Fortuna, si inarmati cu steaguri si fulare in culorile Romaniei, toti au scandat “Hai Romania”(vezi video).

Apoi, a trebuit, doar pentru a intra in incinta stadionului, ei au fost nevoiti sa treaca prin nu mai putin de sase filtre de securitate. Dar tot efortul si-a primit rasplata pe Stade de France, atmosfera, scandarile suporterilor romani si jocul devotat al tricolorilor au creat o noapte magica si de neuitat.  Pacat de rezultat, asa cum a observat si unul dintre  colegii de drum, Florin Gheorghe, un parior moderat, dar un microbist inrait:

”Am trait toti acest meci cu sufletul la gura. Am sperat pana in ultima clipa ca Romania va reusi sa faca o remiza. Am fost la un pas de un scor mare. Am avut ghinion teribil cu golul din minutul 88”. La intoarcerea, spre hotel, toti au comentat clipele minunate petrecute alaturi de tricolori: “A fost una dintre cele mai frumoase experiente din viata mea. Am avut emotii uriase si am sperat pana in ultima clipa. Galeria Romaniei a fost senzationala, iar baietii s-au descurcat exceptional. Nu imi pare rau, chiar daca am pierdut. Romania a demonstrat ca inca reprezinta o forta in fotbalul european”, ne-a spus George Visan, un alt castigator al campaniei “Vino alaturi de Fortuna in Franta sa sustinem Echipa Nationala”.

A doua zi, pariorii au facut un tur al orasului cu autocarul, timp in care au putut sa fotografieze impresionantele monumente arhitecturale din Orasul Luminii si sa-si  impartaseasca impresii despre cele simtite si traite la meci:”Am fost impresionata de cat de bine s-au pregatit francezii din punct de vedere al securitatii. Am fost primiti frumos pe stadion, iar suporterii Cocosului Galic au dat dovada de un fair-play deosebi”, ne-a povestit Mihaela Spina, si ea una dintre castigatoarele concursului “Vino alaturi de Fortuna in Franta sa sustinem Echipa Nationala”.

In jurul orei 12, autocarul Fortuna a parasit Parisul cu directia Munchen, renumitul oras bavarez.

Ziua 4: Ajunsi in Germania, fiecare s-a retras in camera de hotel, preferand sa se odihneasca: ”Sunt patru zile in care am dormit cateva ore. Am fost in fiecare noapte in oras, profitand de fiecare clipa petrecuta in aceste minunate capitale europene. Doar nu veneam la Praga sau la Paris sa stau in camera”, spune George Dobre, extrem de obosit, dar vesel.

Ziua 5: Spre seara, autocarul a ajuns la Budapesta, iar o parte dintre castigatori au mers intr-o croaziera pe Dunare: ”O experienta unica, de vis! Un oras senzational, aproape la fel de frumos ca Parisul. Sunt fericit ca am castigat la Fortuna si ca am avut ocazia sa vad atatea locuri minunate”, ne-a spus Marius Popescu, unul dintre pariorii Fortuna. El a castigat aceasta vacanta de doua persoane cu un bilet cu o miza de 10 lei.

Ziua 6: Dupa micul dejun, castigatorii s-au urcat in autocar si au plecat spre Romania. Desigur, fiecare cu mai multe bagaje decat cele cu care a plecat la drum:”Hai inapoi in Franta. Eu nu sunt obosit. Vreau sa prelungim excursia”, a spus Adrian Iordache, aprobat de alti castigatori. Pe drumul de intoarcere spre Bucuresti, tot grupul a schimbat impresii, iar concluzia a fost aceeasi: au avut parte de o vacanta frumoasa, plina de momente amuzante. S-au intors acasa obositi, dar fericiti, cu un bagaj urias de amintiri, dar si cu speranta in suflet ca, anul acesta, Romania va reusi sa scrie istorie in fotbal la Euro 2016:”Multumim Fortuna pentru aceasta ocazie. Excursia a fost una mult peste asteptarile mele. A fost de vis”, ne-a spus domnul Ciobris Adrian.