Stiri Auto

Trei motive pentru care ar fi bine sa faceti trecerea la anvelope de vara. Noutati de vara 2016

Vremea calda se apropie, dar multi dintre noi mentinem pe masina inca anvelopele de iarna. Atunci cand nu mai sunt motive reale sa cada zapada sa ca temperaturile sa nu mai fie constant sub 7 grade Celsius, atunci inseamna ca pneurile de vara trebuie sa isi faca loc pe masina.

Iata cateva motive oferite de expertul in anvelope Anveloshop.ro legate de renuntarea de cauciucurile de iarna, alaturi de cateva recomandari de calitate pentru pneurile de vara.

1. Anvelopele de vara se uzeaza mai greu si sunt mai rezistente

Anvelopele de vara au un design simplu dar eficient, cu blocuri de cauciuc putin inalte si mai putine ca numar. Acestea sunt proiectate pentru a fi utilizate in conditii de vara: se uzeaza mult mai putin si au o aderenta mult mai buna la temperaturi crescute.

In plus, cauciucul din care acestea sunt fabricate este proiectat pentru a permite rularea la temperaturi ridicate, scazand astfel considerabil posibilitatea supraincalzirii.

Anvelopele de iarna sunt produse dintr-un cauciuc natural ce ofera performante foarte bune la temperaturi scazute, de sub 7 grade Celsius. Acestea raman flexibile si permit obtinerea unei tractiuni mai bune.

2. Anvelopele de vara ofera distante de franare mai bune

Pneurile de vara sunt mult mai eficiente in ceea ce priveste nivelul de siguranta oferit: structura lor interna si designul benzii de rulare permitand obtinerea unor distante de franare mult mai bune si a unui nivel superior de aderenta, chiar si la rularea cu viteze ridicate. Astfel, se poate circula in maxima siguranta pe tot parcursul verii, indiferent de stilul de condus.

Anvelopele de vara sunt fabricate dintr-un cauciuc ce permite obtinerea de performante inalte  pe timpul sezonului estival, pe carosabil uscat sau umed. Amintim ca aspecte de interes reducerea distantelor de franare, imbunatatirea aderentei si a manevrabilitatii si stabilitatea in viraje.

Anvelopele de iarna sunt proiectate pentru a fi utilizate in conditii specifice de iarna, la viteze reduse si la temperaturi scazute. Astfel, acestea se pot supraincalzi cu o mai mare usurinta pe timpul verii, lucru ce duce la scaderea semnificativa a performantelor si la o reducere drastica a nivelului de siguranta.

3. Anvelopele de vara sunt mai confortabile si mai putin zgomotoase

Banda de rulare a anvelopelor de vara incorporeaza diverse tehnologii ce ajuta la reducerea zgomotului interior si a celui exterior, oferind un nivel sporit al confortului. In plus, anvelopele de vara vin si cu designuri diferite, adaptate mai multor stiluri de condus – existand benzi de rulare directionale, nedirectionale, asimetrice, etc.

Striatiile si blocurile de cauciuc de pe banda de rulare dau anvelopelor de iarna cunoscutul design agresiv, ideal pentru rularea pe suprafete inzapezite sau noroioase dar care le face sa fie foarte zgomotoase si sa se uzeze mai repede.

Noutatile anului in materie de anvelope de vara, acum la AnveloSHOP

Michelin Pilot Sport 4

Cel mai nou profil de anvelope de vara lansat de Michelin, Pilot Sport 4 se deosebeste de concurenta in principal datorita faptului ca ajuta la transmiterea comenzilor cu o precizie de neegalat.

Tehnologia Dynamic Response este baza acestor performante, centura hybrid de nylon si aramid eficientizand si optimizand transmisia comenzilor sofeurlui. Banda de rulare a acestor cauciucuri permite acestora sa se adapteze la diferite conditii de drm.

Compusii de cauciuc utilizati si canelurile adanci si late asigura aderenta si distante de franare optimizate pe carosabil umed.

Hankook Ventus Prime3 K125

Hankook continue sa inoveze, prin intermediul gamei de anvelope de vara Ventus Prime, in special acum odata cu lansarea modelului Ventus Prime3.

Utilizarea unui nou compus de silicat foarte adeziv in combinatie cu o noua tehnologie de amestecare a permis  o dispersie semnificativ mai buna a polimerilor si elementelor de legatura in structura cauciucului. 

Distantele de franare cu 8% mai scurte pe umed sunt obtinute ca urmare a acestor imbunatatiri; in plus acestea au permit si obtinerea unei rezistente mai bune la rulare.

Pe langa faptul ca anvelopele ofera distante de franare cu 3% mai scurte pe uscat,acestea ofera si un nivel mai bun al tractiunii.

Acest lucru se datoreaza canelurilor obtuze de pe suprafata benzii de rulare care cauzeaza un efect de “marire instanta” a suprafetei de contact cu solul in timpul franarii.

Eagle F1 Asymmetric 3: cauciucul de ultra-inalta performanta ce ofera distante de franare mai scurte pe carosabil ud sau uscat, ajutand soferii sa pastreze cu usurinta controlul automobilului si sa se bucure de calatorie.

Testele TUV SUD au aratat ca Eagle F1 Asymmetric 3 au o distanta de franare cu 2,6 metri mai scurta pe carosabil ud (performanta cu 9% mai buna) comparativ cu principalii trei concurenti actuali.

Distanta de franare pe carosabil uscat a fost cu 1,3 metri mai scurta (performanta cu 4% mai buna), iar performantele privind manevrabilitatea pe carosabil ud sunt cu 4% mai bune decat ale concurentei.

Tot in urma acestor teste a reiesit faptul ca anvelopele Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 au o rezistenta la rulare cu 10,9% mai buna decat a concurentilor lor.

Dunlop Sport Maxx RT2

Anvelopele au fost concepute pentru a duce mai departe filosofia de brand a celor de la Dunlop si anume sa respecte motto-ul “Mereu Inainte / Forever Forward”: oferirea de experiente de ne uitat soferilor.

De asemenea, experienta indelungata a celor de la Dunlop in cursele de masini, incluzand aici castigarea multor competitii de anduranta, a reprezentat o bogata sursa de inspiratie in proiectarea noului model.

Sport Maxx RT2 este un adevarat expert cand vine vorba de pastrarea aderentei si a manverabilitatii conform rezultatelor testelor TUV, profilul comportandu-se ideal in situatiile unde performanta este absolut necesara.

Testele au aratat o imbunatatire cu 1,3% a timpilor / tura pe carosabil umed comparativ cu media a patru principali concurenti si cu 4,1% in ceea ce priveste manevrabilitatea pe uscat.



Trei motive pentru care ar fi bine sa faceti trecerea la anvelope de vara. Noutati de vara 2016