Stiri Auto

Aceasta este problema de siguranta de pe noua A3 Bucuresti - Ploiesti

Autoritatile au amânat pe 28 iunie inaugurarea tronsonului Bucuresti - Ploiesti de pe A3 din cauza unor probleme de siguranta. Iata care este problema noii sosele, practic un „defect de fabricatie”.

Utilizatorul „Baiazid” al formului skyscrapercity.com, cel care a publica la finalul lunii mai cele mai bune imagini ale A3 prin care semnala ca este aproape gata, scrie în iunie si despre problema de siguranta semnalata de Ministrul Transporturilor în momentul în care a anuntat ca inaugurarea se amâna pentru 1 august.

Asa cum se vede în fotografia realizata de Baiazid (click pe imaginea de sus pentru a o mari), problema apare când se face jonctiunea dintre portiunea cu trei benzi si cea cu doua benzi.

„Siguranta circulatiei nu ne permite sa dam drumul traficului. Într-o luna speram sa armonizam problemele, în special de siguranta a circulatiei” Acesta a fost motivul amânarii inaugurarii pentru 1 august, fara a se spune nimic concret

„Acest model de convergenta de la trei la doua benzi este eronat tocmai pentru ca obliga vehiculele mai lente de pe banda I (80-100 km/h) sa intre în fata vehiculelor mai rapide de pe banda II (130 km/h) sau sa se opreasca pentru a le acorda prioritate. Solutia folosita pe autostrazile occidentale este convergenta benzilor II si III, în vreme ce banda I ramâne ca banda I, vehiculele lente putându-si continua drumul nestingherite si fara sa intre în conflict de trafic cu vehiculele rapide”, scrie Baiazid pe forumul skyscrapercity.net.

Asa cum se observa în imagine, la jonctiunea sectorului de 3 benzi pe sens Bucuresti - Moara Vlasiei cu sectorul de 2 benzi pe sens Moara Vlasiei - Ploiesti, conform marcajului final aplicat, trecerea se face astfel: banda 3 devine banda 2, banda 2 devine banda 1, iar banda 1 dispare, vehiculele fiind obligate sa se inscrie pe banda 2.

Mai sunt 28 de zile pâna la inaugurarea A3.



Aceasta este problema de siguranta de pe noua A3 Bucuresti - Ploiesti