Formula 1

DHL creeaza un scandal dupa ce a incercat sa profite de pe urma dramei lui Bianchi

Nu doar in Romania sunt idei crete (si proaste) despre campaniile online de pe Internet. Duminica seara, dupa accidentul lui Jules Bianchi din Formula 1, cei de la compania  germana de curierat DHL s-au gandit sa faca si ei niste "Like-uri" pe Facebook pe spatele pilotului aflat intre viata si moarte.

Cei de la DHL au scris pe Facebook mesajul de mai sus: "Dati-ne Like si cu aceasta ocazie veti trimte cele mai bune urari de recuperare rapida pentru Jules".

Numai ca pe retelele sociale de duminica si continuand luni se propaga o campanie dura a utilizatorilor, contra DHL, de pe urma acestui mesaj.

Mii de oameni au criticat actiunea DHL si multi au spus ca nu vor mai folos niciodata serviciile acestei companii.

Luni, DHL si-a cerut scuze tot pe Facebook, insa raul a fost deja facut si va avea de lucru mult timp de acum inainte ca sa isi spele imaginea.



DHL creeaza un scandal dupa ce a incercat sa profite de pe urma dramei lui Bianchi