Stiri Auto

Gabriela Firea a blocat tot traficul in Nordul Bucurestiului

Ideea creață a Primarului General al Bucureștiului, Gabrielei Firea, de a fluidiza traficul autobuzelor prin aplicarea unei benzi speciale pentru mijloacele de transport in comun la intrarea de pe DN1 din Nordul Bucurestului a paralizat luni traficul rutier la prima zi de punere in operă.

Un drum Balotesti - zona Ikea care dimineata de la ora 7:15 se realiza pana ieri in 15 minute si-a marit de luni, 22 mai 2017, durata la 45 de minute.

Pentru cei care au plecat luni mai tarziu, coada de masini care intra in Bucuresti incepea in jurul orei 8 din Comuna Balotesti, iar totul megea bara la bara pana in zona Ikea, intr-un drum de 80 de minute, care pana saptamana trecuta se realiza in 30 de minute.

Practic, indiferent de ora de plecare din zonele limitrofe din Nordul Bucurestiului (Otopeni, Balotesti, Corbeanca), intrarea in Bucuresti si-a triplat timpul de acces!

Motivul este o banda speciala de autobuz care incepe undeva din dreptul fostului sediul al Antena 1 de pe DN1 si tine pana la Fantana Miorita, pusa in practica de saptamana trecuta prin amplasarea unor taruși galbeni, pe drum. Banda s-a pus in opera vineri si nu era greu de intuit nici macar pentru profani ceea ce va urma. A fost greu de intuit pentru inginerii specialisti de la Primarie? Dupa ce au vazut ce s-a intamplat luni, ce masuri rapide se vor lua?

Traficul este complet strangulat pentru 10-15 autobuze care af fi mers, poate, la ora de varf in acea zona. Insa, nici macar autobuzele nu pot beneficia de banda speciala, pentru ca traficul este blocat si, pana ca mijloacele de transport in comun sa poata sa ajunga sa intre pe ea, dureaza mult mai mult fata de cat ar fi durat fara nici un fel de banda speciala!

Unde mai pui ca banda de autobuze este circulata si de masini, masini care se pot strecura cu greu acolo pentru ca nu pot intra pe benzile normale de mers?

Asta inseamna modernizarea Bucurestiului sau realizarea a zeci de pasaje subterane si supraterane necesare din care, in 30 de ani, s-au realizat aproximativ trei? 

Se vrea ca lumea sa mearga cu autobuzul? Sa se puna autobuze inclusiv pentru zonele de la marginea Bucurestiului, ieri comune in afara orasului, astazi locul de rezidenta si adevarate cartiere pentru multi bucuresteni mutati din acest oras infernal sau provinciali care au luat recent mai mult decat oricand cu asalt Capitala mutandu-se cu miile in satele periferice. 

Acum avem o banda de autobuz care blocheaza aproape complet intrarea pe DN1, iar autobuzele si masinile petrec un timp triplu de acces in Capitala! Se putea intra pana ieri dificil in Bucuresti de pe DN1, acum a devenit un calvar.

Abia am scapat de tarusii galbeni pusi pe bordura ucigasa de la intrarea in Bucuresti de pe DN1 ca acestia s-au si mutat pe o banda speciala de autobuz, ce e drept plasati acum direct pe asfalt. Acum nu mai moare lumea sarind pe bordura ucigasa, ci de nervi si stres prin masini si autobuzele care pot beneficia in practica de banda lor speciala de autobuze. 



anvelope iarna

cauciucuri de iarna

Gabriela Firea a blocat tot traficul in Nordul Bucurestiului