Formula 1

Tensiuni la Ferrari. Un fost angajat sustine ca s-a rupt garajul dupa cursa de la Silverstone

Sursă foto: https://twitter.com/ScuderiaFerrari

Decizia celor de la Ferrari de a-l impinge pe Carlos Sainz spre prima victorie a carierei si sacrificarea lui Charles Leclerc in cursa de la Silverstone a ridicat tensiunea la cote inalte in garajul Scuderiei Ferrari.

Un fost angajat al echipei de la Maranello a dezvaluit citand surse din interiorul echipei ca o parte importanta a staff-ului a refuzat sa participe la festivitatea de premiere care urmat Grand Prix-ului Marii Britanii.

"Mi s-a spus, si e o sursa de incredere, ca un episod urat a avut loc imediat dupa cursa de la Silverstone.

"O parte din staff-ul echipei Ferrari a refuzat, cel putin la inceput, sa participe la ceremonia podiumului si la fotografia de grup care a urmat. Daca este adevarat, si ma tem ca este, nu este un semn deloc bun.

"Rivalitatea sanatoasa in interiorul garajului este buna, nu e o problema ca fiecare mecanic sau inginer sa-si sustina pilotul, dar interesul comun trebuie sa fie dorinta pentru victorie", a declarat Alberto Antonini pentru formulapassion.it

Cu zece tururi inaintea finalului cursei de la Silverstone monegascul Charles Leclerc se afla la conducere, cu un avans de patru secunde in fata coechipierului Carlos Sainz si cu aproape cinci secunde in fata lui Lewis Hamilton.

Abandonul lui Esteban Ocon si neutralizarea cursei cu Safety Car a aruncat in aer strategiile pentru finalul cursei.

Ferrari a decis sa-l cheme la boxe doar pe Sainz pentru a-l "incalta" pe acesta cu anvelopele soft, asa cum au facut toti ceilalti piloti din partea superioara a ierarhiei, mai putin liderul Leclerc.

Acesta a fost mentinut in pista cu pneurile hard pe care le avea pe masina inca din turul 25.

La reluarea cursei Sainz l-a depasit pe Leclerc sprintand catre prima victorie a carierei.

Monegascul le-a tinut cu greu piept lui Sergio Perez si Lewis Hamilton, fiind terminand cursa in cele din urma pe locul patru, dupa ce a fost depasit de cei doi rivali.

Cei de la Ferrari au explicat dupa cursa ca au preferat sa-l mentina pe Leclerc in pista sub neutralizare pentru a nu pierde prima pozitie.

Intrarea celor doi echipieri ai Scuderiei la boxe in acelasi timp ar fi insemnat timp pierdut pentru cel de-al doilea din pista, adica pentru Sainz.



Tensiuni la Ferrari. Un fost angajat sustine ca s-a rupt garajul dupa cursa de la Silverstone