Formula 1

Ferrari plateste nota de plata pentru problemele de fiabilitate

Sursă foto: https://twitter.com/ScuderiaFerrari

Scuderia de la Maranello a realizat de departe cel mai rapid motor din Formula 1 in acest an, insa problemele de fiabilitate arata ca rezistenta a fost sacrificata pentru puterea pusa la asfalt.

Ultima “victima” a motorului Ferrari a fost Carlos Sainz, spaniolul fiind obligat sa abandoneze Marele Premiu al Austriei in timp ce rula in pozitia secunda.

Motorul Ferrari s-a spart si a luat foc, Sainz iesind cu greu din cockpit, in timp ce un stewart facea eforturi considerabile sa opreasca monopostul oprit intr-o panta.

In cele din urma incendiul a fost stins si Sainz transportat pe un scuter la boxa Ferrari, insa pentru spaniol nota de plata va veni Grand Prix-ul urmator.

Pe motorul lui Sainz va fi montat un nou Power Unit, al patrulea din acest sezon, astfel incat spaniolul va primi o penalizare pe grila de start, urmand sa plece din coada grilei in cursa din Franta (24 iulie).

Este de aseteptat ca Ferrari sa rezolve problemele de fiabilitate abia in luna septembrie, inaintea curselor de la Spa-Francorchamps sau Monza, pe doua circuite de mare viteza.

“Reprezinta o preocupare, dar oamenii aflati in uzina de la Maranello lucreaza din greu pentru a gasi o rezolvare.

“Daca ne uitam la ce i s-a intamplat lui Carlos, nu s-a rezolvat inca”, a declarat Mattia Binotto, boss-ul echipei Ferrari din Formula 1.

Sainz ajunge la 75 de puncte in urma liderului Max Verstappen dupa abandonul din Austria, unde Charles Leclerc a adus victoria pentru Ferrari. A patra in acest an pentru Scuderie.



Ferrari plateste nota de plata pentru problemele de fiabilitate