Cele patru explozii de pneuri, toate pe partea stanga spate, i-au dat de gandit comisarului sef de cursa Charlie Whiting si acesta marturiseste ca s-a gandit chiar sa opreasca intrecerea din Marea Britanie.
Whiting spune ca si-a asumat riscuri mari prin trimiterea in pista a comisarilor de traseu sa curete trasa de resturile pneurilor explodate.
“Cursa a fost foarte aproape de a fi oprita. Mi-a trecut prin minte sa iau o asemenea decizie. Sa curatam traseul de acele resturi am supus comisarii la mare riscuri. Nu am mai vazut asa ceva pana acum, asa ca trebuie sa analizam atent pentru a stabili cauzele producerii acestor explozii”, a declarat Whiting.
Lewis Hamilton a dat startul problemelor cu pneul stanga spate, britanicul pierzand sefia cursei dupa numai sapte tururi. A urmat Felipe Massa in timp ce lupta pentru podium cu Adrian Sutil, dupa care Jean Eric Vergne si Sergio Perez au experimentat si ei senzatia de a pierde o roata la peste 200 km/h.
Din partea Pirelli, furnizorul oficial de pneuri in Formula 1, a venit un comunicat sec prin care se anunta ca aceste explozii “s-au produs din cauze necunoscute”.