O parte a pilotilor, in frunte cu germanul Nico Rosberg, au laudat introducerea sistemului controlat de evacuare a aerului prin eleronul spate, dar o si mai mare parte a competitorilor si-au exprimat ingrijorarea fata de pericolul ridicat de aceasta inovatie tehnica.
Situatia aripii mobile va fi discutata cu ocazia Marelui Premiu al Turciei de la Istanbul, urmand ca o decizie finala sa fie luata cu o saptamana inaintea cursei de la Monte-Carlo.
In alta ordine de idei, aripa mobila va putea fi folosita in Grand Prix-ul Spaniei pe intreaga linie dreapta din fata boxelor, pentru ca la Istanbul pilotii sa o poata folosi intre virajele 10 si 12.
Pentru Monte-Carlo exista numeroase semne de intrebare din cauza traseului citadin si a absentei unei linii drepte veritabile. Din aceasta cauza multi piloti si-au exprimat temerea ca folosirea aripii mobile ar putea duce la accidente care sa puna in pericol integritatea fizica a concurentilor.
Onlinesport