La Liga

Nou contract de sponsorizare semnat de Barcelona cu o companie japoneza

Campioana Spaniei FC Barcelona tocmai a semnat al doilea cel mai mare contract de sponsorizare din istoria unei echipe de fotbal.

Clubul spaniol si compania nipona Rakuten au semnat o intelegere valabila din 2017 care va aduce in conturile Barcelonei un total de 220 de milioane de euro in urmatorii patru ani.

Rakuten, cea mai mare companie de comert online din Japonia, detine al 11-lea website la nivel mondial in ceea ce priveste profitul generat. Niponii de la Rakuten ofera servicii de cumparaturi online, operatiuni bancare si de calatorie.

Doar anul trecut compania Rakuten a declarat un venit net de peste 5 miliarde de euro.

Contactul dintre Barcelona si Rakuten a fost intermediat de capitanul catalanilor Gerard Pique, dupa o vizita pe care acesta a facut-o in Japonia anul trecut.

Rakuten le va baga catalanilor in conturi 55 milioane de euro pe an, in conditiile in care in prezent americanii de la Chevrolet platesc clubului Manchester United pentru logoul afisat pe tricourile de joc suma de 61 milioane de euro pe an.

Barcelona a avut pana acum drept sponsor principal compania Qatar Airways, dupa ce pana in 2016 era singura echipa de top fara sponsor pe tricou. In acel an Barcelona a incheiat un parteneriat de imagine cu UNICEF.



Nou contract de sponsorizare semnat de Barcelona cu o companie japoneza