EURO 2020

Ronaldo a provocat pierderi de miliarde de dolari pentru Coca-Cola

Sursă foto: twitter.com/

Printr-un simplu gest de a inlatura din fata sa doua sticle de Coca-Cola, jucatorul portughez Cristiano Ronaldo a provocat un adevarat tsunami pentru compania americana.

Compania americana Coca-Cola ar fi pierdut nu mai putin de patru miliarde de dolari dupa gestul lui Cristiano Ronaldo.

Coca-Cola este unul dintre sponsorii oficiali ai Campionatului European “EURO 2020”, iar ca parte a programului de marketing la conferintele de presa in fata celor care discuta cu reprezentantii mass-media apar si doua sticle cu celebra bautura racoritoare.

Cristiano Ronaldo a surprins pe toata lumea cand a luat cele doua sticle si le-a scos din cadru, aratand apoi o sticla de apa.

Un indemn clar pentru toata lumea tradus prin “mai bine beti apa, nu Coca-Cola”.

Publicatia spaniola Marca anunta ca cei de la Coca-Cola au patru miliarde de dolari la Bursa din New York dupa gestul lui Ronaldo, avand o scadere a cotatie actiunilor de 1.6 %.

Lui Cristiano Ronaldo i-a mers bine dupa acest episod, marcand doua goluri in poarta Ungariei prin care a devenit golgeterul tuturor timpurilor la Campionatul European, cu 11 reusite.

Coca-Cola a comentat gestul lui Ronaldo spunand ca fiecare om are dreptul la propriile preferinte in ceea ce priveste bautura favorita.



Ronaldo a provocat pierderi de miliarde de dolari pentru Coca-Cola