Cupa Mondiala de Fotbal

Hyundai sponsorizeaza Cupele Mondiale din 2018 si 2022

Cu numai doua saptamâni ramase pâna la stabilirea țarilor-gazda pentru Cupele Mondiale de Fotbal FIFA 2018 și 2022, Hyundai Motor Company și-a extins colaborarea cu organismul guvernant al fotbalului, FIFA. Angajamentul fara precedent este acela  de a sponsoriza Campionatele Mondiale din 2018 și 2022, în calitate de Furnizor Oficial de Autovehicule.
Având la baza o experiența încoronata de succes ca sponosr al ultimelor trei Campionate Mondiale FIFA, Hyundai a decis sa reînnoiasca colaborarea cu 4 ani în avans fața de termenul contractual, demonstrând astfel devotamentul și angajamentul pe care cele doua organizații le dezvolta reciproc. Extinderea parteneriatului pentru 8 ani suplimentari, pâna în 2022, da dreptul Hyundai de a sponsoriza toate competițiile FIFA, livrând oportunitați de marketing exclusiviste, expunere media la nivel global și asocierea marcii cu evenimentele speciale și inițiativele FIFA.

„Înca de la prima noastra asociere cu FIFA, în anul 1999, angajamentul și suportul acordat catre aceștia au fost unele fara precedent,” a declarat Mong-Koo Chung, Președinte și CEO al Hyundai Motor Group.

„FIFA a reprezentat mereu un etalon pentru noi, crescând valoarea de brand și expunerea Hyundai catre cele mai înalte valori înregistrate în timp. Deși decizia de extindere a colaborarii s-a luat fara a avea cunoștința de țarile-gazda pentru campionatele din 2018 și 2022, suntem încrezatori ca aceasta activitate ne va consolida valorile de business și viziune corporatista.”

„Suntem extrem de încântați de extinderea parteneriatului cu Hyundai, în calitate de partener al FIFA. Vom beneficia de suport activ pentru înca doua ediții suplimentare ale Cupei Mondiale FIFA – din 2018 și 2022,” a declarat Joseph S. Blatter, Președinte al FIFA. „Hyundai este un partener adevarat al fotbalului și împartașește filozofia și pasiunea noastra pentru sport.”

Hyundai a demonstrat deja parteneriatul solid dezvoltat cu FIFA, deservind ca sponsor auto oficial al Cupelor Mondiale din 2002, 2006 și 2010.

În calitatea sa de partener, Hyundai va pune la dispoziția FIFA transport eficient la nivel global pentru urmatoarea perioada de 12 ani, inclusiv pentru evenimentele stabilite prin contractul curent, valabil pâna în 2014. Hyundai va livra o gama larga de modele pentru a respecta în mod optim regulamentul viitoarelor trei ediții ale Campionatelor Mondiale din 2014, 2018 și 2022 și alte evenimente FIFA, prin intermediul vastei sale rețele de distribuție.   
      
Despre Hyundai

Hyundai Auto România, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai în România din anul 1994 si aduce pe piata nationala 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial începând din anul 2007.



Hyundai sponsorizeaza Cupele Mondiale din 2018 si 2022