Sporturi americane

Audientele Super Bowl s-au dus in cap. Recitalul Maroon 5 o crunta dezamagire

Sursă foto: https://twitter.com/NFL/

Cel mai asteptat eveniment din sportul american, Super Bowl, a inregistrat in 2019 cea mai scazuta audienta din ultimii 11.

Partida dintre New England Patriots si Los Angeles Rams a fost urmarita pe Mercedes Benz Arena din Atlanta de 70.081 spectatori, in timp ce la meciul de fotbal (n.a. - soccer cum il numesc americanii) dintre Atlanta United si Portland Timbers din finala MLS au asistat 73.019 spectatori.

Cifra privitorilor la televizor a scazut cu cinci procente fata de anul trecut, anunta Hollywood Reporter, in fata micilor ecrane aflandu-se 98.2 milioane de telespectatori.

Este cea mai scazut audienta a Super Bowl din 2008 pana in prezent.

Dupa meciul de duminica noapte exista si un plus adus de numarul privitorilor conectati pe retelele de transmisie online.

Cifrele oficiale arata ca 2.6 milioane de utilizatori au ales aceasta cale de a urmari partida, cu 30 de procente mai mult decat in 2018.

In alta ordine de idei, pentru 30 de secunde de publicitate in timpul finalei s-au platit 4.5 milioane de dolari.

De gurile criticilor n-a scapat nici trupa Maroon 5, care a sustinut traditionalul mini concert din pauza mare a meciului.

Acesta este considerat cel mai slab show din istoria Super Bowl.



Audientele Super Bowl s-au dus in cap. Recitalul Maroon 5 o crunta dezamagire