Snooker
 

Decizie controversata in finala Campionatului Mondial de snooker

La scorul 16-14 in favoarea lui Mark Selby arbitrul olandez Jan Verhaas a luat o decizie controversata.

Selby a jucat o lovitura la siguranta in spatele bilei negre, insa Verhaas a anuntat fault, in conditiile in care jucatorul englez incercase un snooker greu dupa pierderea bilei albe dupa un break de 47 de puncte.

Pe prima dintre reluarile oferite de televiziunea producatoare a meciului s-a vazut cum bila neagra s-a miscat usor.

Asa a sustinut si Selby care, contrar cutumelor din snooker, a contestat decizia lui Verhaas.

Arbitrul olandez a solicitat mai multe reluari, insa acestea nu au mai evidentiat miscarea bilei negre din unghiurile respective si astfel decizia arbitrului a ramas in picioare.

Higgins a castigat jocul 31 din totalul de 35 programate si s-a apropiat la un singur frame de Selby, 16-15, dupa al treilea joc la rand.

Inclusiv Ronnie O'Sullivan a reactionat pe Twitter si a spus ca Selby "a atins bila neagra".

Promo: Cote mărite în fiecare zi la Fortuna și peste 100 de pariuri pe fiecare eveniment. Înregistrează-te!



Clasament CSM in Liga Campionilor
# Echipă J +/- P
1 Gyor 10 71 17
2 Larvik 10 8 12
3 CSM 10 8 11
4 Midtjylland 10 9 10
5 Krim 10 -52 6
6 Esbjerg 10 -44 4
Decizie controversata in finala Campionatului Mondial de snooker