Tenis

Capitolul la care Naomi Osaka i-a luat prim planul Simonei Halep

Sursă foto: twitter.com

Japoneza Naomi Osaka, noua campioana de la US Open, s-a trezit cu o oferta uriasa pe masa din partea sponsorului tehnic Adidas.

Compania germana de echipament sportiv i-a oferit primei castigatoare din Grand Slam din Japonia un contract in valoare de 10 milioane de dolari pe an.

Aceeasi companie Adidas care la final de 2017 renunta sa prelungeasca intelegerea cu Simona Halep, dupa ce jucatoarea noastra a solicitat o marire de contract.

Adidas vrea sa dea lovitura cu Osaka, o jucatoare de 20 ani si care are marele avantaj de a proveni dintr-o tara, Japonia, cu un potential comercial urias comparativ cu Romania.

Halep a inceput anul 2018 intr-un echipament fara sponsor tehnic, jucand la Australian Open pana in finala cu o rochie comandata online din China.

Abia incepand cu turneul de la Doha Halep a inceput sa joace in hainele oferite de noul sau sponsor, compania americana Nike.

Halep primele 2 milioane de euro plus bonusuri din partea Nike.

In continuare Halep ocupa detasat primul loc in ierarhia mondiala, insa Osaka vine tare din urma si dupa titlul de la US Open a patruns in premiera in topul 10 mondial, pe pozitia a 7-a.



Capitolul la care Naomi Osaka i-a luat prim planul Simonei Halep