Echipa Nationala

Ursus - Bergenbier 2-0. Doua goluri importante pentru imagine si business

Ursus tinteste cresterea brandului si a vanzarilor prin noul parteneriat cu FRF. Bergenbier s-a aflat si el in lupta pentru urmatorii patru ani de sponsoriare a echipei nationale, insa a trebuit sa se incline in fata sumei de 6 milioane de euro, tripla, oferita de Ursus pentru cei patru ani de zile.
Oferta celor de la Ursus a fost de trei ori mai mare decat cea pusa pe masa de Bergenbier.

"S-a facut un studiu in mai multe tari din Europa si s-a ajuns la concluzia ca exista o legatura directa intre echipa nationala de fotbal si brandul de bere care o sponsorizeaza, deoarece brandurile care au sponsorizat o echipa nationala de fotbal au ajuns numarul unu sau doi in piata", a declarat pentru Ziarul Financiar Alexandru Badila, managing director al Publicis, agentie de publicitate din al carei portofoliu face parte brandul Ursus de mai bine de opt ani.

Studii de marketing recente  au aratat ca Bergenbier si Timisoreana, doua branduri asociate de sport, au avut o crestere importana a vanzarilor, de pana  la 25% ca urmare a acestei strategii, in conditiile in care lupta pe piata este acerba.

Ca un exemplu, Heineken a cumparat o fabrica locala din Romania cu suma de 150 de milioane de euro doar pentru a micsora procentul vanzarilor de 5% care o desparte de Bergenbier. Si nu prea a reusit.

Ursus Breweries, cel care detine si Timisoreana (partener al Cupei Romaniei), a decis sa isi implice si brandul premium, Ursus, in parteneriat cu sportul. Astfel, din 2009, asa cum FRF a anuntat, pentru patru ani va fi sponsorul echipei nationale de fotbal si spera sa devina in acest timp numarul 1 la nivel national, ca vanzari.

Suma oferita de Ursus arata interesul clar pentru a se lega de sport, de fanii si imaginea acestuia. Chiar daca Mutu sau Chivu pierd, romanii se uita la meciurile "nationalei" in numar covarsitor. Unde mai pui ca si nevasta sta si se uita, pentru ca se pricele la fotbal?

Cele 6 milioane de euro pentru 4 ani la echipa nationala par nimic in comparatie cu cele 50 de milioane de euro investite in reclama din 2008, Ursus avand cele mai mari investitii in publicitate anul trecut de pe piata berii.

Semnarea noului contract va avea loc, miercuri, la Muzeul National de Arta Contemporana din Bucuresti, incepand cu ora 19.00.

Onlinesport


Ursus - Bergenbier 2-0. Doua goluri importante pentru imagine si business