Stiri Auto

Volvo muta accentul pe Internet

Compania Volvo face o mutare surpriza din 2015, cand va pune accentul pe vanzarile online. 

Detinuta de compania chineza Geely, Volvo va incepe din 2015 sa vanda automobile pe internet. Este dorinta lor de a elimina negocierea din vanzarea masinilor, dar si oferirea unui pret bun.

Cei de la Volvo doresc sa se adreseze unui public cu posibilitati, cel de pe Internet, pentru a-si vinde masinile premium lipsite de comunicare in ultima vreme. De aceea, va mari bugetele de publicitate online. Volvo are un public care cure cumpara pe Internet in procent de 80%.

Cu toate ca are automobile bune si aduce inovatii pe piata, lipsa de comunicare a Volvo a creat probleme de vanzari in ultimii ani..

Strategia de vanzari online in domeniul auto a fost adoptata si de producatorul american electric Tesla. Volvo nu doreste sa isi inchida showroomurile, cel putin nu pe moment. Are peste 2.000, dintre care peste jumatate sunt in Europa. 

In ceea ce priveste prezenta la saloanele auto, Volvo se va retrage in fiecare an de la unul si sa va ajunge sa isi tinagazduiasca propriul salon in Europa, America de Nord si Asia.

In 2020, chinezii de la Geely doresc sa vanda 800.000 de unitati, dublu fata de cat au vandut in 2014.

Din 2015, Volvo va lansa noi modele pentru a concura cu BMW, Mercedes si Audi. 



Volvo muta accentul pe Internet