Stiri Auto

Passat-ul cu motor de Polo

Noul Passat va fi mai mare decat  oricand, dar cu motoare mai mici decat oricand. VW scoate propulsoarele VR6 si pune pe Passat, sub capota, motoarele de Polo cu trei cilindri.

Nu este  nici un secret la Wolfsburg legat de noul Passat. La fel ca si VW Golf, Passatul va arata o revoltie optica aproape nula. Prin urmare, noul Passat va primi aceleasi critici ca si fratele sau mai compact. Dupa ce VW va prezenta modelul B8 la finalul lui 2014, acesta va arata deja vechi. Vechi, pentru ca el este prea mult orientat spre predecesorul sau (B7), care la randul sau a fost o mica schimbare fata de B6.

Lansare pe piata in 2015

In comparatie cu predecesorul sau, Passat B8 va fi putin mai lung, mai lat si cu cativa milimetri mai putin inalt.. Platforma luata de pe Golf va creste ampatamentul. Acest lucru inseamna mai mult loc in spate. Noua generatie de Passat va fi din nou mai mare decat Skoda Octavia .

Masina surprinsa in imagnile spion arata farur si stopuri LED, dar nu se stie daca acestea vor fi model de serie. Este posibil ca VW sa foloseasca tehnologia Matrix LED de la Audi TT si A8.

Blog: Volkswagen Passat, sedanul cu injectoare de lut sau carul tras de un bou

Nu VR6, pentru un trei cilindri

Sub caroseria noului Passat VW s-a riscat tot mai mult. Motoarele V6 diesel si W8 au murit, iar urmatorul pas este sa dispara si VR, inlocuit cu un motor cu patru cilindri la acelasi nivel.

Majoritatea motoarelor au fost in criza de timp: V6 diesel si benzina W8 a murit cu motoare longitudinale, urmatorul pas este VR6 dispare. Vointa, cu toate acestea, doar tubul si se bucura de lipsa, eficient punct de vedere tehnic este cu patru cilindri deja la acelasi nivel.

Motorul de top pe noul Passat va fi un turbo pe benzina de 2.0 litri luat de pe Golf R, de aproximativ 300 CP. Vor mai exista o versiune mai slaba pe acelasi motor de aproximativ 220 CP si 160 CP, motor pe benzina de 1.4 litri. Noutatea va fi si un motor cu trei cilindri de un litru, luat de la VW Polo ca motor entry-level. Acesta va produce cu supraalimentare in jur de 120-140 CP pe Passat.

La lansare se asteapta de asemenea doua turbo diesel de 2.0 litri cu 140 si 186 CP, dar si motoare cu gaz natural, precum si o varianta hibrid.

Aproape 100 de kilograme economii de greutate

In functie de versiune, noul Passat va fi mai usor cu pana la 100 de kilograme. Acest lucrua fost implementat similar si pe Golf prin utilizarea unor oteluri de inalta rezistenta.

Mai multe detalii vor fi publicate in cursul anului 2014 de VW. Pretul de pornire va fi in Germania in jur de 25.000 de euro.



Passat-ul cu motor de Polo