Formula 1

Monopostul McLaren-Honda a ajuns din nou in zid. Sa fi batut din nou vantul?

In timp multe din intrebarile despre accidentul suferit de Fernando Alonso in testele de la Barcelona nu si-au gasit inca raspuns, chiar inlocuitorul spaniolului pentru Marele Premiu al Australiei a suferit, vineri, o iesire in decor.

Danezul Kevin Magnussen, pilotul de teste promovat sa piloteze in Australia in locul dublului campion mondial a lovit barierele de protectie in timpul celei de-a doua sesiuni de antrenamente libere de la Antipozi.

Magnussen si-a asumat intreaga responsabilitate asupra incidentului petrecut in virajul numarul 6, unde acesta a pierdut de sub control monopostul MP4-30 provocand intreruperea sesiunii cu steag rosu.

Aceasta dupa ce in prima sesiune, cei doi piloti McLaren-Honda au acoperit impreuna doar 13 tururi!

Magnussen a incercat sa explice accidentul: ''Am incercat sa fortez punctul de franare in virajul 6, dar am pierdut spatele la intrarea in viraj. Masina s-a incadrat pe apexul virajului, dar apoi am scapat-o de sub control. Nu am reusit sa mai evit impactul cu zidul. A fost o eroare de pilotaj. Este rusinos, dar astfel de lucruri se mai intampla. Este vina mea''.

Echipa McLaren-Honda a fost absolvita astfel de o alta explicatie caraghioasa, cum ca ar fi suflat vantul cu putere in respectivul viraj, asa cum a fost explicatia oficiala pentru incidentul de la Barcelona.

Un lucru este cat se poate de clar, McLaren-Honda este una dintre cele mai slabe echipe din campionatul actual, iar gruparea din Woking are in continuare mari carente in a trimite pe circuit o masina cat de cat competitiva, nu vorbim de top.



Monopostul McLaren-Honda a ajuns din nou in zid. Sa fi batut din nou vantul?