Lewis Hamilton a avut o cursa fara eroare in Marele Premiu al Malaysiei si s-a impus detasat dupa ce a condus de la aprinderea luminilor verzi si pana la aparitia steagului in patratele.
Plecat pentru a 33-a oara din pole position, Hamilton a avut un start perfect de cursa si s-a distantat inca din primul tur la peste doua secunde in fata principalilor urmaritor.
Pozitia a doua avea sa se transeze de asemenea la start, cand Nico Rosberg a plecat mai bine decat Sebastian Vettel si l-a depasit pe campionul mondial cu o manevra riscanta la exterior pe langa zidul de beton.
Miscarea lui Rosberg, pe cat de periculoasa a fost, pe atat de valoroasa s-a dovedit in economia rezultatului final, desi dupa cum au decurs ostilitatile in cursa este foarte probabil ca Vettel sa-i fi rezistat conationalului sau intr-un eventual duel direct.
Fernando Alonso a spalat onoarea Scuderiei Ferrari cu un nou loc patru, al doilea dupa cel obtinut la Melbourne in cursa inaugurala a sezonului.
De aceasta data, spaniolul dublu campion mondial a tras din greu pentru prima pozitiei din afara podiumului, reusind sa-l depaseasca in ultimele tururi pe germanul Nico Hulkenberg de la Force India la capatul unui duel direct prelungit.
Alonso a atacat la finalul liniei drepte din fata boxelor pe exterior, Hulkenberg a revenit pe interior in urmatorul viraj, insa nu a mai avut ce face la urmatorul interior care i-a apartinut lui Alonso.
Acesta a fost de altfel unul dintre singurele dueluri importante intr-o cursa care a semanat mai mult cu o procesiune, pe un circuit Sepang cunoscut pentru punctele putine care permit depasiri.
Locul patru ocupat de Alonso a fost favorizat si de ghinionul australianului Daniel Ricciardo, pilotul care parea la un moment sa-si asigure aceasta pozitie.
Ultima oprire la boxe pentru Ricciardo s-a transformat intr-un cosmar. Australianul a plecat inainte ca roata stanga fata sa-i fie complet asigurata, dupa care a oprit chiar pe linia standurilor si a fost intors inapoi in boxa Red Bull.
La revenirea pe circuit si-a rupt eleronul fata la iesirea pe vibratorul virajului 14, incident care i-a provocat o taietura seriosa pe pneul dreapta fata. Ulterior Ricciardo a primit o penalizare de 10 secunde cu stop & go, pentru ca in cele din urma sa abandoneze.
Un alt ghinionist al cursei de la Sepang a fost Kimi Raikkonen. Finlandezul a iesit din calculele punctelor inca din debutul intrecerii, dupa ce a suferit o pana pe dreapta spate dupa un contact cu danezul Kevin Magnussen.
Ajuns la un moment dat in ultima pozitie a cursei, Raikkonen a incheiat pana la urma pe locul 12 aproape de puncte, dar totusi atat de departe de un rezultat satisfacator pentru pretentiile unui pretendent la titlul mondial.
Rezultate:
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m40m25.974s 2. Nico Rosberg Mercedes +17.313s 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +24.534s 4. Fernando Alonso Ferrari +35.992s 5. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +47.199s 6. Jenson Button McLaren-Mercedes +1m23.691s 7. Felipe Massa Williams-Mercedes +1m25.076s 8. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +1m25.537s 9. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +1 tur 10. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault +1 11. Romain Grosjean Lotus-Renault +1 12. Kimi Raikkonen Ferrari +1 13. Kamui Kobayashi Caterham-Renault +1 14. Marcus Ericsson Caterham-Renault +2 15. Max Chilton Marussia-Ferrari +2
Clasament dupa doua curse:
1. Nico Rosberg 43 2. Lewis Hamilton 25 3. Fernando Alonso 24 4. Jenson Button 23 5. Kevin Magnussen 20 6. Nico Hulkenberg 18 7. Sebastian Vettel 15 8. Valtteri Bottas 14 9. Kimi Raikkonen 6 10. Felipe Massa 6 11. Jean-Eric Vergne 4 12. Daniil Kvyat 3 13. Sergio Perez 1