Romtelecom mărește miza în lupta cu R.C.S. și U.P.C., lansând propriul post TV cu profil sportiv.
Compania a cumpărat drepturile de difuzare pentru 112 meciuri de fotbal din Liga Campionilor.
* Romtelecom, numărul trei pe piața locală de servicii de televiziune cu plată după R.C.S.&R.D.S. și U.P.C., va lansa pe 26 august propriul său canal TV cu profil sportiv, Dolce Sport, care va transmite meciuri de fotbal din Liga Campionilor.
* Investiția făcută de Romtelecom în crearea de la zero a unui post TV cu profil sportiv ar putea anunța intrarea, anul viitor, a operatorului în competiția pentru drepturile de difuzare a meciurilor din campionatul intern de fotbal. În prezent, drepturile pentru campionatul intern de fotbal sunt deținute de consorțiul Antena 1 și R.C.S.&R.D.S., numărul unu pe piața TV. Grupul telecom deținut de Zoltan Teszari este primul de pe piața locală care a investit puternic în conținut și și-a creat posturi TV proprii cu profil sportiv. Compania nu a oferit detalii suplimentare despre planurile sale.
* Anunțul Romtelecom privind lansarea unui post propriu de televiziune nu este totuși o surpriză în condițiile în care compania deținută de grupurile O.T.E. (Grecia) și Deutsche Telekom (Germania) are ca obiectiv să ajungă în trei ani numărul unu pe piața TV, în ciuda faptului că în prezent R.C.S. are cu peste 1,7 milioane mai mulți clienți pe acest segment de piață. Extinderea ofertei de conținut a Romtelecom pune presiune în primul rând la U.P.C, fostul lider al pieței locale de servicii TV, care are în prezent puțin peste 200.000 de clienți la TV față de Romtelecom.
* "Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom facem un nou pas în implementarea strategiei sale de poziționare ca furnizor de entertainment pe piața românească, după lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv și a pachetului de programe H.D.", a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv strategie și dezvoltarea afacerii. Ghiman, fost director comercial al R.C.S, răspunde momentan și de operațiunile TV după ce fostul șef al diviziei Mirek Smyk a plecat din companie. Potrivit unor surse de pe piață, Romtelecom a reluat procesul de recrutare pentru postul lăsat liber de Smyk după ce managerul selectat inițial nu a mai putut prelua, din motive personale, funcția.
* Romtelecom a achiziționat drepturile de transmisie a meciurilor pentru sezoanele 2010/2011 și 2011/2012 după ce operatorul local de televiziune prin satelit Boom TV a intrat în insolvență pe fondul unor dificultăți financiare.
* Pachetul achiziționat de Romtelecom include meciurile live, rezumatele meciurilor, precum și drepturile de transmisie a partidelor pe internet. Postul va putea fi urmărit fără costuri suplimentare de clienții Romtelecom care folosesc serviciile de televiziune prin satelit (Dolce), prin internet (Dolce Interactiv) sau cablu TV (furnizate prin compania NextGen).
COMUNICAT OFICIAL:
Romtelecom transmite meciurile U.E.F.A. Champions League la noul canal Dolce Sport.
Romtelecom Dolce și NextGen vor transmite în direct, începând cu data de 26 august, 112 meciuri din U.E.F.A. Champions League prin canalul DOLCE SPORT.
Romtelecom a obținut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare. Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor și o emisiune saptămânală de analiză a etapei, precum și drepturile de transmisie a partidelor prin internet, la adresa www.romtelecom.ro. Canalul DOLCE SPORT va fi disponibil pe platformele DOLCE (D.T.H. si I.P.TV) și NextGen.
„Dorim să oferim celor peste un milion de clienți ai noștri un beneficiu suplimentar prin adăugarea canalului DOLCE SPORT la pachetele Dolce și NextGen, fără ca aceștia să plătească ceva în plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom face un nou pas în implementarea strategiei sale de pozitionare ca furnizor preferat de entertainment pe piața românească, după lansarea serviciilor I.P.TV Dolce Interactiv și a pachetului de programe H.D.,” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie și Dezvoltarea Afacerii.
Celelalte 34 de meciuri ale U.E.F.A. Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate în reluare la același canal, pe lângă transmiterea lor în direct la programele TVR. Achiziționarea acestor drepturi de transmisie a U.E.F.A. Champions League pentru două sezoane, 2010/2011 și 2011/2012, este parte din strategia Romtelecom de a oferi cât mai mult conținut exclusiv și de înaltă calitate clienților săi.
U.E.F.A. Champions League este cea mai po****ră competiție europeană inter-cluburi, obținând de fiecare dată audiențe imense.
Serviciul de televiziune Dolce a depășit în prezent 900.000 de clienți, atrași în aproximativ trei ani de la lansare, în timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienți, atrași în mai puțin de doi ani de la lansare.